Outfits

It’s pink

wp-image-961136856wp-image-1333848446wp-image-1605864367

Nästan varje gång jag surfar in på Zaras hemsida så får modellerna mig att INTE vilja köpa kläderna på grund av stylingen & att kläderna sitter så dåligt på. Är inte det konstigt? Jag undrar vem som stylar Zara modellerna? Hyr in mig istället! haha.

Dessa byxor äger jag både i svart & rosa, de är helt underbara & sitter både tajtare & bättre på kroppen än på pressbilderna. Även färgen skiljer sig & är snyggare i verkligheten. Jag älskar dem! Jag köpte mina svarta i en butik i Rom, Italien & de rosa i Uppsala. Hade aldrig klickat hem dem om jag enbart sett dem på nätet :). Tyget är ”blustyg”.

Det problematiska när sommaren kommer om man vill bära byxor (visserligen älskar jag shorts & klänningar) är att det är svårt att hitta andra byxor än jeans som både sitter bra & känns svala att bära en varm sommardag. Dessa byxor får jag ofta komplimanger för & dem är så sköna! Jag känner mig ju alltid nedklädd i joggingbyxor & trivs inte alls i det. Men i dessa ”joggingbyxor” känner man sig både chill & välklädd i samtidigt :)

Nu ska jag iväg & grilla halloumihamburgare & äta blåbärspaj. Kan det bli mer somrigt?

Kommentera

