Personligt

It was May, and the world smelled of roses

20170525_214441En fin stamros med vissna vårblommor till vänster :)

Det händer nog bara mig. Idag när jag slutade jobba lyckades jag få ett stort rosträd (stamros) av en fullkomligt främling bara sådär. Alltså bara sådär fick jag det. Hur konstigt? Jag tycker dock att trädet är så himla gulligt! Inte sant? Jag hoppas att jag kan få det att blomma sådär vackert som på bilden också. Nu är jag även sugen på att pimpa uteplatsen med en massa sommarblommor!!!

Imorgon tänkte jag åka & köpa den där paviljongen som jag bloggade om igår. Jag var & kände på den senare på kvällen & den var SÅ fin, men tyvärr slutsåld. Idag fick dem påfyllning men då jobbade jag hela dagen :). Så imorgon blir det andra gången gillt. Tror iallafall att det kommer bli hur bra som helst med paviljongen, både som insynsskydd & som mysfaktor.

Nu ska jag mysa lite framför tvn med en kopp te & mackor & sedan skriva lite till på min hemtenta :)

Kommentera

