Hemnetgodis

Enastående takvåning på Östermalm

67242776716601671658167165876716583671660567166136716629

Jag skriver att alla hem är mina drömhem… Detta är dock mitt absoluta drömhem! Den här makalösa takvåningen har jag totalt missat. Hur underbar är den inte så säg? En fantastisk takterass, takbjälkar, ett genomgående marmorgolv i nästan hela lägenheten, ett bedårande kök med ännu mera marmor & mässing… D R Ö M! Våningen är redan såld, såklart! Får du inte nog av lägenheten precis som jag? då kan du spana in fler rum här.

Kommentera

