Personligt

I want to be wild, beautiful and free just like the sea

7f5051613463b6cf0e7a8c727a834b19True-Living-instagram-will-make-you-rethink-about-your-daily-life-perspective-57e272647e470__700c79c0cf524b273687c874b7eb510081fBildkällor: Pinterest

Birth place: Earth Race: Human Politics: Freedom Religion: Love

Nu är min hemtentamen inlämnad, min allra sista innan sommarlovet som jag officiellt får eftermiddagen den 1 juni! Tusen stenar har släppts från mitt hjärta… att inte ha uppgifter att göra eller skolan att tänka på ungefär tre hela månader. Förstår ni hur skönt det är? Jag känner en sån oerhört djup frihetskänsla. Att bara leva lajf & njuta av allt underbart som sommaren är synonymt med & har att erbjuda. Äta frukost i lugn & ro på min mysiga uteplats, åka båt, fiska, grilla, vara ute fram till småtimmarna utan bekymmer & barbent. Klä sig i klänningar, ha picknickar, sena kvällsdopp, hoppa från klippor. Havet, havet, havet. En utomlandsresa eller två men samtidigt uppskatta lilla Sverige som faktiskt visar sig från sin allra vackraste sida. Älskade sommar, du är underbar.

Kommentera

