Inredning · Mode

Can’t resist to fall in love

EB_2166_grandeDSC_0405-680x1024_grande

Jag la precis en beställning på denna vackra minitermos i marmor & mässing. Jag är extremt dålig på att dricka vatten & har sedan tidigare den söta vattenflaskan i glas från BKR. Problemet med flaskan från BKR är som med glasmatlådorna, den är väldigt tung att bära med sig! Jag har även två ”termosmuggar/flaskor” en från Klean Kanteen & en från Eva Solo. Dessa använder jag dock mest till te & kaffe :).

Jag dricker aldrig ut plast & vill enbart ha vattenflaskor som inte ger ifrån sig gifter, men som ändå är lätta att ta med sig. Denna flaska uppfyller båda kriterierna, den håller även vattnet kallt uppemot 12 timmar & du kan även ha varma drycker i den.

Perfekt till heta sommardagar! Snart har jag alltså inga ursäkter längre att inte hälla i mig vatten :).

Kommentera

