Barnrum · Inredning

Till barnrummet

Möbler

barnrum1 / 2 / 3 / 45 / 6

Mattor / lekfiltar

mattor1 / 2 / 3 / 4

Posters

118440780-origpic-3cd2da118440780-origpic-22c390118441064-origpic-de14c4postersss1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Mobiler / mjuka leksaker

mobiler1 / 2 / 3 / 4

Övrigt

stuff

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Idag klickade jag hem två 1 års presenter till min systerdotter, fick sådan babyfeeling att jag knåpade ihop detta blogginlägg. Samtliga prylar skulle jag införskaffat till mitt barnrum / bebis. Tycker allt är himla vackert :).

Nu har jag precis fått upp paviljongen, så ska ut & skura plattorna lite & piffa till. Tar lite foton imorgon & visar. Blev tokmysigt :).

 

Kommentera

