Personligt

En dag kvar…

Alltså hur gott är inte svenska jordgubbar? Det kan nästan vara det bästa med hela sommaren.

Jag har precis kommit hem från universitetet där vi gick igenom morgondagens redovisning. Den här kursen har bara sprungit iväg, minns när kursledaren utbrast vid kursstart ”det här är en kurs som vi kallar frihet under ansvar”, redan där kände jag att den här kursen skulle bli bra. Frihet under ansvar. Är inte det livet handlar om?

Senare idag ska äntligen paviljongen upp (så att jag slipper tjata mer om den här) haha. & imorgon går jag på mitt livs sista sommarlov. Yey! Alltså ordet sommarlov. Sommar & lov. Kan det bli bättre?

Kommentera

