Outfits

Last year

20160607_11560220160607_11475920160607_163137

Tycker det är roligt att se vad man gjorde förra året samma datum. Den 7:e juni 2016 var det iallafall sol ute, inte regn & blåst som det är utanför mitt fönster just nu ;). Jag åt sushi, solade & sprang omkring i min rosa kappa.

Jag har fått hem min IKEA spegel nu som jag bloggade om här. Spegeln Garnes från IKEA. Den blev så himla perfekt hängandes på min badrumsdörr. Ska fota några bilder imorgon & slänga upp här på bloggen. Ett hett tips!

Kommentera

