Inredning · Uterum

Valet föll på…

5425_pb2

picknick
&381-9121.jpgBratzy (yatzy i guld)

Jag beställde den här underbara picknickväskan (kylväskan) med den helblåa pläden :) Då tyvärr pläden med det matchande mönstret var slutsåld. Dock gör det inte så mycket då den här mörkblåa var 140 kronor billigare ;). & så Bratzyt förstås, var så illa tvungen haha! Tanken som slog mig var att det kändes så himla mysig att sitta med ett glas vin på min uteplats & spela guldyatzy! men även på min picknickfilt en sommardag :)

Jag är även sugen på de vackra glasen & tallrikarna i plast från ICA! Dock verkar servisen vara helt slut, vilket är förståligt, då det är så himla fint & billigt! Så det får nog bli servisen från Hemtex istället ;).

Kommentera

