Mode

Weekendbag

resv_ska_day_et_elle_air_suit_blue_framdokumentfodral_blythe_folder_suit_blue_framResväska med matchande iPadfodral.

Jag är på jakt efter en ny weekendväska, har länge varit inne på Raniero från Malene Birger som kostar 4 499 kr. Lite saftigt ändå tycker jag. Nu har jag hittat denna för 2 499 kr (+ 15% studentrabatt) visserligen hade jag kunnat få Raniero med studentrabatt också, men 2000 kronor mindre, hallå? Haha. Först kändes det lite ovant att den är blå, men nu har jag börjat att tycka att det är hur fräscht som helst mot de beiga detaljerna. Kanske jag borde slå till?

Kommentera

