Mode

Midsommarrea

3706_26c7276b0b-317m-258-myself-bathrobe-milky-pink-front-tile

Det är så många butiker som har sommarrea just nu, Odd Molly är en utav dem. Jag sprang alltid runt i Odd Molly kläder för ett par år sedan, sen tröttnade jag lite, dock har jag länge haft ett öga på denna morgonrock! Hur söt är den inte?

Jag tycker att det är extremt svårt att hitta en morgonrock som är fin & bekväm på samma gång. Jag är tokigt sugen på att klicka hem denna! Hade dock velat ha den på 50% haha ;) just nu är den nedsatt ca 30% & kostar 935 kr istället för 1395 kr.

Jag har precis ätit lite fil (inte ätit på 23h) & hoppas verkligen att jag får behålla filen. Har jobbat med magsjuka & hoppas att jag inte har smittat någon. MEN jag skämdes så mycket att jag inte kunde sjukanmäla mig, för jag började sommarjobba igår, då kändes det så knäppt att sjukskriva sig redan andra dagen. Ahh jag i ett nötskal. Nu ska jag bädda ned mig i sängen & hoppas att jag kryar på mig tills imorgon :). Att vara magsjuk kan ju vara det äckligaste & jobbigaste man kan va haha.

Kommentera

