Mode · Personligt

High heels empower women in a way

DSC_1334

Jag hämtade ut mina högklackade skor idag med stort H (& även kylväskan & pläden) jag är så himla nöjd med ALLT. Kylväskan var så himla snygg att jag nog även kommer att ha den som badväska ;).

& vi ska inte tala om klackarna! Jag var orolig att de skulle vara obekväma att gå i eller inte passa av andra skäl. De satt dock perfekt! Så perfekt att jag vill ha skorna i varje nyans haha! I alla fall i svart & dusty pink, men dom är tyvärr redan slut i min storlek. Så jag får nöja mig med ett par :)

När jag läste recensionerna skrev en massa personer att de var himla bekväma att gå i, jag trodde absolut inte på det… Hur kan 13 cm klackar vara bekväma liksom? Dock kan jag garantera er att dom är superbekväma att gå i!!! Åh jag älskar dom! Finns att klicka hem här.

Väskan kan jag visa en annan dag :). Nu ska jag göra rödingfilé i ugn med råstekt potatis & avokado & mozzarellasallad <3

Kommentera

