Personligt

“True beauty is measured by the number of pearls within you, not those around your neck.”

20160724_15210620160724_152112

Badleksaker
collage.jpg

1 / 2

Här ska jag ligga heeeela dagen idag. För det ska nämligen bli 27 grader varmt. Okey det var en önskan… Det ska bli 27 grader varmt… men jag ska jobba hela dagen!!! Åh har sån himla ångest. Vill bara ligga i poolen & lata mig under solstrålarna. Känns som det här kommer att vara sommarens varmaste dag?

Jag hoppas på fortsatt SOL, en massa picknickar, uteplatshäng & sena kvällsdopp i juli! Nu har jag istället laddat ned dokumentären ”What the health” i offlineläge från Netflix & appen ”målarbilden för vuxna” till Ipaden (det ska vara en mysig app med lugn musik & mindfullness-målning) så att jag håller mig sysselsatt på vägen till jobbet ;).

Kommentera

