Personligt

Kokeshi

DSC_1364DSC_1387

”Våra vägar korsades på en resa till Shanghai. Hon stod där söt och perfekt. Henne ville jag ta med mig hem. Väl hemma med 10 nyfunna små kärlekar i olika kulörer föddes idén om en Skincity Kokeshi. Enligt gammal asiatisk tradition ges en Kokeshi som en present vid högtid som bevis på tacksamhet.”

Ha ha kolla vilken söt Kokeshi som Skincity skickade med till mig för att jag beställde en produkt från deras hemsida! Jag fick även en svart tygkasse där det stod ”With love from us” samt en liten necessär. Kvittot var även snyggt instoppat i ett kuvert. Alltså wow vilken service! Jag har aldrig någonsin beställt via denna webbutik tidigare, shoppade enbart eftersom de hade min foundation på kampanjpris!

Kommer definitivt beställa härifrån igen! tips, tips! Jag tycker även att hemsidan är lättnavigerad & ser proffsig & stilren ut. Även leveransen var blixtsnabb.

Fem av fem hjärtan 5/5♡

Kommentera

