Mode

Nya glittriga sneakers

Thankfifi-Kate-Spade-glitter-Keds-giveaway-50_thumbThankfifi-Kate-Spade-glitter-Keds-giveaway-46_thumb_101174205Ni vet när man vill ha något sådär riktigt jäkla mycket? Exakt så kände jag för de här sneakersen som jag bloggade om i förra veckan. Jag har inte kunnat släppa dem ur mina tankar & jag har verkligen inte hittat dem på någon svensk eller europeisk hemsida. Så jag beställde dem via nordstrom.com nyss!

Skorna shippas alltså från USA, men tullen betalas direkt på hemsidan. Du får en bekräftelse där det står ”This order total is 100% guaranteed. There will be no additional charges due upon receipt.”. De kostar 800 kr (+ frakt 376 kr, skatt/tull 273 kr), så totalt betalade jag 1 449 kr för dessa bedårande skor. Jag kände ändå att det var helt okey:igt, då sportiga adidas sneakers faktiskt kostar så. Dessa är ju lite mer unika & speciella, ovärdeliga om jag får säga det själv ;). Dock sanslöst dyr frakt! 

SÅÅÅÅÅ nu längtar jag bara ihjäl mig efter dem! Kommer skutta omkring i dem under hela sommaren om jag får bestämma.

Kommentera

