Personligt

“Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony.”

DSC_1410

Idag kom min LYKO beställning, verkligen supersnabb leverans! Inte en minut försent då jag har tvingats att använda schampoo från matbutiken under tiden.

Jag tänkte ha lite hemmaspa här hemma ikväll framför sommar med Ernst ;). Ansiktsmask, måla naglarna & testa 1002 nutri color cremen från Revlon & hoppas på lite askigare ton i håret, jag har hört så himla mycket bra om den :). Jag har en tid hos frisören för klipp + folieslingor den 6:e juli, men det är så lång tid kvar dit :(.

Nu ska jag ut & vattna alla mina blommor & sen gratinera zucchini!

Kommentera

