Mode

Summer vibes

collage1 1 / 2 / 3 / 4

Nummer 1 & 3 beställde jag nyss från H&M. Ville även ha jumpsuiten & det vita spetslinnet (men tyvärr slutsålda i min strl).

Jag hoppas så innerligt att baddräkten sitter fint på, då jag vanligtvis är 36 i överdelen på H&Ms bikinis & 34 i underdelen. Beställde baddräkten i strl 36 så kan finnas en risk att den inte sitter tajt över röven :D & den är slutsåld i strl 34 som förmodligen hade varit för tajt över brösten…  Jag har nämligen inte hittat någon baddräkt som fallit mig helt i smaken ännu, så beslutade mig för att prova denna då jag tyckte om mönstret, cut outen samt hur den är designad i bak. De flesta baddräkter sitter ju helt ihop i bak & denna ser mer ut som en bikini bakifrån men samtidigt hur het som helst framifrån :).

Beställde även denna topp i puderrosa & vit. Är lite förtjust i toppar med hög krage. Visar förmodligen outfits på plaggen om de sitter bra. Såg att H&M har börjat att ta emot returer från hemsidan i butik. Hur bra som helst! Förutom badkläder/underkläder/accessoarer som du måste man skicka tillbaka till webblagret :).

Kommentera

