Personligt

IN THE END, IT’S NOT THE YEARS IN YOUR LIFE THAT COUNT. IT’S THE LIFE IN YOUR YEARS. – ABRAHAM LINCOLN





Halvvägs till skolan fick jag ett sms om att föreläsningen var inställd! Så vi bestämde oss raskt att gå till Ghüntherska & fika istället. Denna räkmacka är helt gudomlig, den smälter liksom i munnen… åhh så god den är. För övrigt är Ghüntherska Hovkonditori & Schweizeri mitt absoluta favorit café!

Sedan var jag in en snabbis på H&M. Jag köpte ”bara” en gammelrosa t-shirt med spetsdetaljer som ej är med på bild, samt minneskort till min mobil & kamera på Webbhallen. Köper alltid mina elektronikprylar där eftersom dom har service i världsklass & bästa priserna!

Nu ska jag tvätta, städa lite till haha, baka & sen sätta igång & packa lite smått. Jag längtar tills jag får ha mina vårjackor på mig, undra om det är för tidigt att springa runt i dem i Paris? Jag funderar på att smyga ned en kappa i resväskan ändå :).