Outfits · Shopping

Beslutsångest

1 (mintgröna blusen) / 2 (rosa volangtoppen)

Här är de två blusarna som jag köpte på Gina Tricot. Det har hänt något, förut köpte jag aldrig kläder på Gina, men nu hittar jag alltid något där haha. Jag är som sagt väääldigt osäker på om jag trivs i dessa två kulörer. Den rosa kan jag dock tänka mig är superfin till ett par brunbrända ben & även ett par slitna jeansshorts. & jag älskade som sagt volangerna på den mintgröna. Men färgerna… passar jag i dom?

Mode · Outfits · Shopping

Pärlor & spets

DSC_9367DSC_9371DSC_9377DSC_9378Blus med pärlor / Spetstopp

Precis hemkommen efter en liten sväng på stan. Dessa två toppar fick följa med mig hem från Zara. Jag köpte även ett par solisar från Gina Tricot, visst är dem fina? :). Två volangtoppar fick också följa med mig därifrån, men jag är så himla osäker på färgerna & om dom verkligen är JAG. Jag älskade volangerna & att dom satt så himla bra på. Problemet var bara att jag kände mig så ny i färgerna (mintgrön & skrikigt rosa). Tänkte fota dem på nu, så slänger jag upp två outfits lite senare :).