Rabattkoder · Shoppingtips

Ideal Of Sweden

Det var någon som ville att jag skulle tipsa om snygga skal till Samsung Galaxy förut. Förutom Richmond & Finch så tycker jag dessa skal från Ideal Of Sweden är superfina. Just nu får man dessutom 25% rabatt med koden ”ma2e4wky”, hur bra som helst ju!

Pssst. det finns ännu fler att välja på. In & kika på hemsidan vetja.

Personligt

I ♡ ECO

Jag brukar alltid köpa Sigdals fröknäcke, men idag hittade jag även dessa två från I love eco & dem var sååå himla goda! Jag har bara hunnit testa det med linfrön, sesamfrön & valmofrön men det var helt magiskt! Tips, tips :)

Sedan hittade jag falafel av bl.a. rödbetor & eko lemon masala burgare (också veggi), lät ju hur spännande som helst. Samt färsk gurkmeja! Okey, jag köpte en himla massa mer. Hade egentligen inte tänkt handla så mycket, men sen så dyker det upp sådana här roliga nyheter :D. Hittade även färsk glutenfri ravioli med spenat & ricotta! & som sagt några kassar till ;).

Nu tänkte jag slänga mig i soffan, har blivit sjuk. Förkyld & så känns det som jag har feber :(.

Inredning

Barntapeter

79-1188D379-1190D279-077779-0782D179-0738_main79-0786D179-1192

Eftersom jag drömde igår natt att jag var gravid (känt mig uppsvullen & tjock p.g.a. mens hela förra veckan). Så passar jag på att tipsa om lite fina barntapeter som Ellos har :). Jag skulle kunna tänka mig att tapetsera ett barnrum med samtliga. 1,2,3 & 6 är dock mina personliga favoriter. Ellos har väldigt fina övriga tapeter också. Jag blev lite sugen på att tapetsera om :)!