Mode

I’m yours forever

DSC_9396

Jag säger bara åhh åhhh åhhh. Jag hämtade ut mina örhängen precis. Så fina att jag smäller av. Nu blev väl inte skärpan den bästa men dom bara glittrar i öronen :). När jag rev av plasten stod det ”If you remove me, I’m yours forever”. And they are!

Personligt

Ruffle cold shoulder

Processed with VSCO with k3 presetIMG_33736968234-2

Bildkälla: Caroline Einhoff & ASOS

Jag håller ju på att rensa lite här hemma, & jag fick äntligen lite tid över igår att jag gjorde en bloppis på Instagram. Har dock inte lagt upp allt ännu som jag vill sälja, så hojtar till sen när allt är upplagt.

Tänkte bland annat sälja denna underbara blus. Som jag ALDRIG har använt! Den är slutsåld på ASOS & har varit superpopulär. Jag har den i strl 6 som motsvarar XS. Kommer även att sälja ett oanvänt Richmond and Finch mobilskal i ”marmor” (till iPhone 6/6s) samt Love warriors fina poster ”Adele I am no 4” & lite annat :).